Muzikale kermis middag met dansgelegenheid

in D’n Aachterûm 10 september

Op kermismiddag, dinsdag 10 september, was er in D’n Aachterûm wederom een gezellige muzikale middag met gelegenheid tot dansen.
Deze middag werd op een zeer enthousiaste en fantastische wijze muzikaal verzorgd door de bekende entertainer Dennis Smits (Reuselnaar van geboorte) die werd bijgestaan door Jan van Gestel (Oirschot), Maud van Overdijk (Oirschot) en Joke Verhagen.

Dennis Smits zong spontaan, zeer enthousiast en vakkundig diverse nummers uit zijn repertoire.
Ook bracht hij diverse zelfgeschreven nummers ten gehore zoals b.v. het kermislied over Reusel kermis wat zeer zeker in de toekomst vaak gedraaid zal worden.
Ook zong hij samen met Joke Verhagen (Joke van de Klok) een paar nummers uit de muzikale jaren 70 die zij toen samen op de bekende muziekavonden in De Klok ten gehore brachten.

Verder was er nog een collega (country) zanger, Jan van Gestel uit Oirschot (artiestennaam Johny Jax), die ook spontaan diverse country nummers ten gehore bracht wat ook heel duidelijk geapprecieerd werd door het publiek.
Hij werd bij enkele nummers bijgestaan door Maud van Overdijk (Oirschot) die op zijn verzoek haar eerste publieke optreden had.
Ook zong Maud “single” diverse songs wat voor haar bij dit eerste solo optreden best spannend was.
Aan de publieke reactie te horen kan zij haar optreden met een gerust hart een vervolg geven.

Door hun enthousiasme en met gedrevenheid doorspekte optredens brachten de zangers de hele zaal in beweging.
Meerdere malen kwam het publiek van de stoel af voor een dansje of zelfs voor een polonaise en bewezen daarmee dat ook de senioren van Reusel nog volop in het leven staan en niet vies zijn van een feestje.

Dus kort samen gevat, het was een zeer gezellige, sfeervolle, muzikale, dansvriendelijke, succesvolle middag in deze kermistijd die door ruim 130 leden bezocht werd en die onder het genot van een drankje volop met familie en/of vrienden genoten hebben.

Wij danken de entertainers Dennis Smits, Jan van Gestel, Maud van Overdijk en Joke Verhagen voor hun onvergetelijke optredens
en natuurlijk al onze vrijwilligers die deze middag mogelijk hebben gemaakt.

Onderstaand een korte foto-impressie van deze gezellige muziekmiddag.