27 maart 2024

7 april Open dag

UITNODIGING OPEN DAG KBO-REUSEL

Op zondag 7 april van 11.00 uur tot 16.00 uur kan men in en om “D’n Aachterûm” kennismaken met alle activiteiten die de KBO-Reusel in haar omvangrijke programma heeft staan.
Hiervoor worden per activiteit bemande kraampjes (stands?) ingericht waar informatie en zonodig uitleg te verkrijgen is van activiteitenbegeleid(st)ers.
Graag zien wij dat u familie, vrienden of kennissen meebrengt, ook als men geen lid is.

Onderstaand vindt u een opsomming van de te presenteren activiteiten:

• Biljarten                                                Bridge
    • Creativiteitsgroep                               Darten
    • Jeu de Boules                                       Koersbal
    • P.C. werkgroep                                     Volksdansen

Daarnaast hebben we ook de volgende regelmatig terugkerende activiteiten:

• Yoga                                                       Dansles
    • Zwemmen                                             Fysio-fitness
    • Fietstoch                                               Wandelen met barbeque
    • Maandelijkse kienen                          DansenOnbekend maakt onbemind.
      Onze vrijwilligers staan gereed om u maximaal te informeren.
      Als u nog niet aan een activiteit deelneemt is dit wellicht een gelegenheid u aan te melden.
      Natuurlijk is het ook mogelijk om deel te nemen aan meerdere activiteiten.
      Naast de vele activiteiten verleent de KBO ook diensten voor haar leden.
      Voorbeelden daarvan zijn:
      Onze belastingadviseurs – De ouderenadviseurs – De Hulp- en Klussendienst.

Meerdere keren per jaar houdt de KBO voorlichtingsbijeenkomsten die steeds onderwerpen hebben die betrekking hebben op het welzijn en welbevinden van haar leden.
      Meer informatie hierover vindt u in het kraampje met algemene informatie waar het ook mogelijk is om u in te schrijven als nieuw lid van de grootste vereniging van Reusel.

Wij verwelkomen u graag op 7 april met een lekker kopje koffie of thee.